rechtelijke macht

Wanneer u niet tevreden bent over onze dienstverlening.

We streven er altijd naar om u de best mogelijke zorg te bieden. Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn, dan horen we dat graag. In eerste instantie kunt u met uw klacht rechtstreeks bij ons terecht. We nemen iedere melding serieus en zullen ons best doen om samen tot een passende oplossing te komen.

Mocht u na onze gezamenlijke inspanningen het gevoel hebben dat uw klacht niet naar tevredenheid is afgehandeld, dan kunt u contact opnemen met het secretariaat van de NWP waarbij wij aangesloten zijn. Zij bieden een onafhankelijk klachten- en geschillenregeling om uw klacht verder te behandelen. Hier kunt u een stappenplan downloaden over hoe uw klacht in te dienen.

Wet- en Regelgeving

Wij vallen onder de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz), wat betekent dat we verplicht zijn om zorg te dragen voor de kwaliteit van onze dienstverlening en om transparant om te gaan met klachten en geschillen.

Uw Vertrouwen, Onze Verantwoordelijkheid

Uw vertrouwen is voor ons van groot belang. Door onze lidmaatschappen en het naleven van de Wkkgz willen we u de zekerheid bieden dat u in goede handen bent.

Wij zijn lid van de volgende beroepsverenigingen:

Onze lidmaatschappen bij deze organisaties garanderen dat we voldoen aan hoge professionele standaarden en dat we voortdurend werken aan het verbeteren van onze diensten.

Heeft u vragen of opmerkingen? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Tel: 0523-677208 of stuur een email naar info@ayu.nl 

error: Content is protected !!
Scroll naar boven

Schrijf je hier in voor onze nieuwsbrief
en ontvang het gratis e-boek in je e-mail.

* indicates required