Ik kies bewust! Wat zegt dat eigenlijk?

Ik Kies Bewust
Daar is over nagedacht. Dat kan ik u wel zeggen. Vanochtend ontving ik dit rapport van de beroepsvereniging met uitleg over de betekenis achter het gezamenlijke logo van Albert Heijn en Ik Kies Bewust.
Het logo-initiatief heeft als doel producenten, cateraars en retailers tot innovatie en optimalisatie te stimuleren, zodat er meer gezondere producten op de markt komen. Daarnaast wil de Stichting ‘Ik Kies Bewust’ het voor de consument makkelijker maken binnen iedere productgroep een gezondere keuze te maken.
Leest u dit rapport aandachtig door en laat me weten wat u ervan vind. Is het een vooruitgang?
Ik ben benieuwd naar uw reactie.
Cornelis Peters
9 juli 2012

Deel dit bericht

Facebook
Twitter
LinkedIn

Laat een reactie achter

Over Europa Ayurveda Centrum

Wanneer jij je gezondheid in eigen hand wilt nemen ben je van harte welkom in ons centrum. Wij bieden ABC consulten, Ayurvedische behandelingen en een breed assortiment aan op maat gemaakte kruidenpreparaten en oliën.

Recente berichten

Volg ons op Facebook

Schrijf je in voor tips over gezondheid

error: Content is protected !!
Scroll naar boven

Schrijf je hier in voor onze nieuwsbrief
en ontvang het gratis e-boek in je e-mail.

* indicates required