Daar is over nagedacht. Dat kan ik u wel zeggen. Vanochtend ontving ik dit rapport van de beroepsvereniging met uitleg over de betekenis achter het gezamenlijke logo van Albert Heijn en Ik Kies Bewust.
Het logo-initiatief heeft als doel producenten, cateraars en retailers tot innovatie en optimalisatie te stimuleren, zodat er meer gezondere producten op de markt komen. Daarnaast wil de Stichting ‘Ik Kies Bewust’ het voor de consument makkelijker maken binnen iedere productgroep een gezondere keuze te maken.
Leest u dit rapport aandachtig door en laat me weten wat u ervan vind. Is het een vooruitgang?
Ik ben benieuwd naar uw reactie.
Cornelis Peters
9 juli 2012
Deel dit bericht
Facebook
Twitter
LinkedIn
Cornelis Peters
Tijdens een sabbatical in India kwam Cornelis in aanraking met Ayurveda en raakte zo gefascineerd door deze geneeswijze dat hij voor Ayurveda dokter studeerde. Terug in Nederland richtte hij samen met zijn vrouw dr. V.P. Mohana Kumari en zoon Vighnesh M. Peters het Europa Ayurveda Centrum op. Samen vormen zij de inspirerende drijvende kracht achter dit instituut.
Berichten van deze auteur
Laat een reactie achter
Over Europa Ayurveda Centrum
Wanneer jij je gezondheid in eigen hand wilt nemen ben je van harte welkom in ons centrum. Wij bieden ABC consulten, Ayurvedische behandelingen en een breed assortiment aan op maat gemaakte kruidenpreparaten en oliën.