Wil je me helpen?

09-06-2014 15 reacties

15 reacties

  1. hans dirkes 10 juni 2014 | 15:33

    ik doe graag mee

    prima initiatief,

    groet
    hans dirkes

    Reply

  2. Cornelis Peters 10 juni 2014 | 16:36

    Dag Hans,
    Fijn dat je mee doet. Ik ga je vanaf nu regelmatig op de hoogte houden van het programma. Ik kan je nu alvast verklappen dat ik van te voren 3 lessen over voeding zomaar gratis weggeef aan je. Groet van Cornelis

    Reply

  3. Miny Potze 10 juni 2014 | 17:40

    Ik doe graag mee!

    Reply

  4. Cornelis Peters 10 juni 2014 | 21:17

    Dag Miny,
    Van harte welkom om mee te doen. Ook voor jou natuurlijk 3 gratis lessen over voeding. Dat spreekt vanzelf.
    Hartelijke groet van Cornelis

    Reply

  5. KRISTIEN 10 juni 2014 | 21:21

    Ik wil wel meewerken hoor ! (woon wel in Belgie)

    Reply

    • Cornelis Peters 10 juni 2014 | 22:01

      Dag Kristien,
      Het mooie aan dit programma is dat het een online traject wordt. Het maakt dus helemaal niet uit waar je woont. Iedereen kan via internet het traject volgen.
      Leuk dat je mee wilt doen. Ik hou je op de hoogte van de vervolgstappen.
      Met vriendelijke groet,
      Cornelis

      Reply

  6. Martineke 11 juni 2014 | 10:32

    Ja, ik wil wel meewerken om vitaal oud te worden.

    Reply

    • Cornelis Peters 12 juni 2014 | 13:03

      Dag Martineke,
      Fijn, je zult snel meer horen over het programma. De lancering is in september maar voor het zover is krijg je natuurlijk eerst 3 mooie lessen van mij over voeding.

      Reply

  7. Joke Voskuil 12 juni 2014 | 9:12

    Ik doe graag mee, maar heb geen idee hoe ik je kan helpen, Cor.

    Reply

    • Cornelis Peters 12 juni 2014 | 13:02

      Dag Joke,
      Je kunt me helpen door de vragenlijst in te vullen Joke. Dan kan ik daar rekening mee houden in het programma dat ik aan het opstellen ben.
      Natuurlijk krijg je ook 3 gratis videolessen over voeding.

      Reply

  8. Simone 13 juni 2014 | 11:40

    Ik doe ook graag mee Cornelis! Ik ben momenteel bezig met een Vinyasa Yoga Teacher training en volg heel graag wat extra lessen rondom Ayurveda. Ik heb ook wat vragen! Maar dat komt dan later wel.

    Fijn! Warme groet,

    Simone Engelen

    Reply

  9. Ria 21 juni 2014 | 23:23

    Ik wil graag meedoen aan een programma zo gezond mogelijk oud worden.

    Reply

    • Cornelis 23 juni 2014 | 13:14

      Dag Ria,
      Je bent van harte welkom om mee te doen met dit programma. Heb je de enquete al ingevuld? Dan kan ik met het programma rekening houden met je vragen en opmerkingen.
      Groet van Cornelis

      Reply

  10. Thessa Bronwasser 30 juli 2014 | 8:06

    ik werk (ook) met ouderen, en denk dat er veel voor hen verbeterd kan worden. Denk aan polyfarmacie, zelfredzaamheid, angst om de regie te verliezen, eenzaaamheid, acceptatie van het oud worden/ zijn en van de dood.
    Graag zou ik deze dingen eens willen bekijken vanuit een ayurvedisch perspectief.

    Reply

  11. Kitty 5 juli 2015 | 15:41

    Ik doe graag mee en wil “alles” over de ayurveda weten.
    Wil in september starten met een ayurvedische opleiding, maar ben nu al veel aan het lezen en vind het eigenlijk jammer dat dit niet jaren eerder op mijn pad is gekomen…….
    Nu moest ik er eerst een burn out voor doormaken

    Reply