Ik kies bewust! Wat zegt dat eigenlijk?

09-07-2012 Nog geen reacties

Ik Kies Bewust
Daar is over nagedacht. Dat kan ik u wel zeggen. Vanochtend ontving ik dit rapport van de beroepsvereniging met uitleg over de betekenis achter het gezamenlijke logo van Albert Heijn en Ik Kies Bewust.
Het logo-initiatief heeft als doel producenten, cateraars en retailers tot innovatie en optimalisatie te stimuleren, zodat er meer gezondere producten op de markt komen. Daarnaast wil de Stichting ‘Ik Kies Bewust’ het voor de consument makkelijker maken binnen iedere productgroep een gezondere keuze te maken.
Leest u dit rapport aandachtig door en laat me weten wat u ervan vind. Is het een vooruitgang?
Ik ben benieuwd naar uw reactie.
Cornelis Peters
9 juli 2012

Plaats een reactie

Uw emailadres is veilig en wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd door *