Ayurvedisch Kerst Menu 2014 – Gratis Downloaden

19-12-2014 15 reacties

Kerstkaart 2014

Alstublieft, een Ayurvedisch Kerstmenu Boordevol Heerlijke Gerechten. Gratis te Downloaden.
Het team van het Europa Ayurveda Centrum wenst u hele fijne feestdagen met veel gezelligheid, warmte en natuurlijk een overheerlijk ayurvedisch kerstmenu. Om u alvast in de sfeer te brengen hebben wij met veel plezier een aantal gerechten voor u uitgekozen en in een e-boek samengesteld. U kunt dit gratis downloaden.
Nogmaals fijne feestdagen en natuurlijk eveneens een gezond en vitaal 2015 toegewenst.

Mohana, Cornelis en Vighnesh


Ayurvedisch Kerst Menu 2014

Ayurvedisch Kerst Menu 2014

15 reacties

  1. Henk Keuchenius 19 december 2014 | 14:16

    Veelbelovend en heel genereus dat jullie dat beschikbaar stellen.
    Hartelijk dank,
    Henk.

    Reply

    • Cornelis Peters 19 december 2014 | 19:49

      Dag Henk,
      Dankjewel voor het compliment.
      Ben erg benieuwd wat je ervan vind.
      Fijne feestdagen Henk.
      Met vriendelijke groet,
      Cornelis

      Reply

      • Henk Keuchenius 20 december 2014 | 4:50

        Ik kon “Website” niet invullen; ook weet ik niet wat “please enter a valid URL” betekent, kreeg wel een bedankje voor mij ‘reactie’, maar zag het receptenboek (nog ?) niet. Heb ik iets verkeerds gedaan ?
        Met vriendelijke groeten,
        Henk.

        Reply

  2. Annelies Pronk-Verboom 19 december 2014 | 19:23

    Beste Cornelis,

    Wat geweldig. Het ziet er heel mooi verzorgd uit met al die foto’s.

    Dankjewel.

    Heel mooie feestdagen toegewenst en alle goeds voor 2015.

    Vriendelijke groeten,

    Annelies

    Reply

    • Cornelis Peters 19 december 2014 | 19:51

      Dag Annelies,
      Dankjewel voor het compliment. Je krijgt al trek als je naar de foto’s kijkt vind je niet?
      Veel plezier er mee.
      Fijne feestdagen ook voor jou en je familie.
      Met vriendelijke groet,
      Cornelis

      Reply

  3. Magda Jansen 19 december 2014 | 20:12

    Hartelijk dank voor het geweldige kerstmenu!
    De foto’s zijn prachtig en uitnodigend om alles te maken.
    Fijne Kerstdagen en een goed, gezond, fijn 2015. Hartelijke groet. Magda.

    Reply

    • Cornelis Peters 19 december 2014 | 22:31

      Dankjewel Magda,
      de foto’s zijn inderdaad uitnodigend om zelf heerlijk te gaan koken.
      Veel plezier met het maken van een aantal van deze gerechten.
      Fijne feestdagen voor jou en je familie.
      Met vriendelijke groet,
      Cornelis

      Reply

  4. Marijke Broersma 20 december 2014 | 16:00

    Dank u wel voor de mooie recepten. Vooral de soep en courgette vind ik geweldig.
    Fijne kerst toegewenst en een gezond 2015.

    Marijke

    Reply

    • Cornelis Peters 20 december 2014 | 23:21

      Dag Marijke,
      De gerechten met couchette zijn inderdaad heel erg smakelijk.
      Geniet ervan.
      Fijne feestdagen,
      Cornelis

      Reply

  5. Lia van Wijk 20 december 2014 | 17:14

    Dank je wel Cor, ik ga zeker eenaantal recepten uitproberen. Een parchtig, gezond en gelukkig 2015 toegewenst voor jullie alle drie Lia

    Reply

    • Cornelis Peters 20 december 2014 | 23:23

      Dag Lia,
      Laat me weten welke recepten je lekker vind.
      Gaat alles goed met jou in Amsterdam. En de pujashop?
      Hoor graag weer van je.
      Groet van Cor

      Reply

  6. Arlette Wierenga 20 december 2014 | 22:15

    Beste Cor,

    Ziet er heerlijk uit! Dit jaar gaan wij uit eten met mijn moeder die 1e kerstdag 80 jaar wordt.
    Maar ik ga wel zo snel mogelijk deze recepten maken!
    Dank jullie wel.

    Reply

    • Cornelis Peters 20 december 2014 | 23:24

      Dag Arlette,
      Heb genoten van het boek van je moeder. Geweldig hoe ze alles beschrijft. Geniet van deze kerst, ik hoor wel of je de recepten lekker vind.
      Groet je zus en je moeder van me.
      Fijne feestdagen,
      Cornelis

      Reply

  7. Neeltje Kroon 21 december 2014 | 14:17

    Cornelis, heel veel dank voor deze verrukkelijke ayurvedische recepten. Toch weer de variatie die bij mij heel welkom is.
    Dank voor allen die hier aan meegewerkt hebben.

    Mohana, Cornelis en Vighnest hele fijne feestdagen en veel licht en warmte voor 2015 gewenst.

    Jan en Neeltje

    Reply

    • Cornelis Peters 21 december 2014 | 16:43

      Dag Jan en Neeltje,
      Geniet van al het lekkers en voor jullie ook hele fijne feestdagen.
      Hartelijke groet van Cornelis

      Reply